Od końca lat 90'tych działam jako digital marketer i doradca marketingowy w takich obszarach jak:

Ecommerce

pracowałem dla większych sklepów takich jak partybox.pl, crazyshop.pl ale i mniejszych firm z różnych branż: opony, armatura łazienkowa, wyposażenie sypialni, rowery, kosmetyki i wiele innych. Aktualnie biorę udział w kilkunastu projektach z różnych branż.

Kampanie Performance

specjalizuję się w obsłudze Google Analytics, oraz innych narzędzi do analiz online - Ahrefs, Majestic, Screaming Frog, Hotjar itp. które umożliwiają podjęcie dobrych biznesowo decyzji. Narzędzia te umożliwiają mi poprawę jakoś praktycznie dowolnej kampanii, ponieważ jestem w stanie znaleźć przyczynę danego wyniku.

Współpraca z IT

większą część kariery zawodowej współpracuję z działami IT przy tworzeniu skutecznych rozwiązań poprawiających działanie strony lub ułatwiających pracę nad sklepem. Dobrze zoptymalizowany sklep jest zdecydowanie bardziej rentowny i konkurencyjny na rynku

Publikacje i szkolenia

W życiu prowadziłem szkolenia dla kilkuosobowych zespołów marketingowych jak i dla zdecydowanie liczniejszych grup studentów marketingu czy też zarządzania. Słuchaczom opowiadałem o technologicznych możliwościach współczesnego marketingu, analizie danych i trickach, które prowadzą do sprzedaży.

W taki sam sposób piszę artykuły, które były publikowane w prasie i internecie. Moje materiały można spotkać w Markerze+ czy też w E-commerce w praktyce.

Analityka i dążenie do doskonałości

Najchętniej pracuję na danych, dzięki którym pomagam moim klientom w podejmowaniu dobrych decyzji biznesowych i usprawnianiu ich przedsiębiorstw.
Od poprawy prowadzonych kampanii SEM czy FB Ads po zmiany procesów wewnątrz firm, sposobów komunikacji czy też tworzenie narzędzi niezbędnych do dalszego wzrostu – wszystkie te działania są prowadzone według planu i w oparciu o dane. Wdrożone przekładają się na zysk.

Ecommerce w Praktyce 14
Ecommerce w praktyce 2