Dla kogo jest Dzikimarketing?

Jesteś specjalistą od marketingu? Lubisz się dokształcać, szukasz nowych informacji, podnosisz swoje kompetencje? Dzikimarketing jest właśnie dla Ciebie! Na jego łamach publikuję materiały, poradniki marketingowe czy nowości z digital marketingu, które wykorzystuję w codziennej pracy.

Dlaczego dzikimarketing? Dzik to zwierzę uparte i konsekwentne. Prze do przodu, szuka, łatwo się nie zraża. Jako doradca marketingowy staram się te cechy wykorzystać, aby lepiej doradzać klientom i dotrzeć do sedna problemu.

Jeżeli zaczynasz – będzie Ci łatwiej znaleźć ciekawe informacje. Jeżeli masz już doświadczenie – porozmawiajmy! Każda z sytuacji, z którymi na co dzień się stykamy ma przecież więcej niż 1 rozwiązanie.

Kim jestem?

Kim jestem? Nazywam się Przemysław Durczak i od końca lat 90’tych działam jako digital marketer i doradca marketingowy w takich obszarach jak:

  • e-commerce. Pracowałem dla większych sklepów takich jak partybox.pl, crazyshop.pl ale i mniejszych firm z różnych branż: opony, armatura łazienkowa, wyposażenie sypialni, rowery, kosmetyki i wiele innych
  • specjalizuję się w obsłudze Google Analytics, oraz innych narzędzi do analiz online – Ahrefs, Majestic, Screaming Frog, Hotjar itp. które umożliwiają podjęcie dobrych biznesowo decyzji
  • byłem seowcem w takich branżach jak prezenty czy opony
  • tworzyłem kampanie w środowiskach Google i Facebook
  • współpracowałem z IT przy optymalizacjach UX’owych stron
  • budowałem narzędzia do poprawy procesów wewnątrz firmy
  • zarządzałem działami marketingu

Publikacje i szkolenia

W życiu prowadziłem szkolenia dla kilkuosobowych zespołów marketingowych jak i dla zdecydowanie liczniejszych grup studentów marketingu czy też zarządzania. Słuchaczom opowiadałem o technologicznych możliwościach współczesnego marketingu, analizie danych i trickach, które prowadzą do sprzedaży.

W taki sam sposób piszę artykuły, które były publikowane w prasie i internecie. Moje materiały można spotkać w Markerze+ czy też w E-commerce w praktyce.

Analityka i dążenie do doskonałości

Najchętniej pracuję na danych, dzięki którym pomagam moim klientom w podejmowaniu dobrych decyzji biznesowych i usprawnianiu ich przedsiębiorstw.
Od poprawy prowadzonych kampanii SEM czy FB Ads po zmiany procesów wewnątrz firm, sposobów komunikacji czy też tworzenie narzędzi niezbędnych do dalszego wzrostu – wszystkie te działania są prowadzone według planu i w oparciu o dane. Wdrożone przekładają się na zysk.

Po godzinach

Mieszkaniec podbydgoskiej wsi, zapalony maniak fantasy, gracz, słuchacz cięższych klimatów.


Zdjęcia na tej stronie pochodzą z serwisów: https://unsplash.com oraz https://pixabay.com a także zasobów własnych.