W ramach ścieżki zawodowej pracowałem z bardzo różnymi klientami – małymi, dużymi, startupami czy firmami z wieloletnim stażem. Każda z tych firm miała swoje potrzeby, różne budżety i problemy, które należało rozwiązać.

Mimo że do każdego z projektów podchodzę indywidualnie to łączy je jeden wspólny mianownik – transparentność. W swojej pracy dokładam maksymalnych starań, aby klient zawsze wiedział co się dzieje z jego pieniędzmi i aby znał ryzyko biznesowe swoich decyzji.

Kluczowe założenia

  1. Transparentność działania – nic nie jest ukryte, klient ma cały czas dostęp do wszystkich paneli i statystyk, wszystkie prace są dokładnie opisywane i tłumaczone
  2. Bardzo dokładne badanie potrzeb – ustalamy czego klient oczekuje, sprawdzamy jak zachowuje się konsument, przygotowujemy dane statystyczne i na bazie powyższych rekomendujemy działania
  3. Maksymalne zaangażowanie – nigdy nie odpuszczamy

Obojętnie czy prowadzę kampanię AdWords czy pozycjonowanie strony klient otrzymuje ode mnie szczegółowe informacje o tym co i kiedy zostało zrobione oraz z jakim skutkiem. Liczę jednak na podobną współpracę z drugiej strony i szczerość w omawianiu wyników, marży czy oczekiwań.

Więcej o moim podejściu do obsługi pisałem na łamach E-commerce w Praktyce Wydanie 1 (2021), gdzie szerzej rozwodzę się właśnie nad zasadami współpracy.

W zakresie oferowanych usług proponuję: