Pracuję w systemie Google AdWords (Ads) od praktycznie początków jego istnienia w Polsce, dla wielu różnych branż. Z biegiem lat wyspecjalizowałem się w kampaniach dla sklepów internetowych i to właśnie im najchętniej świadczę usługi.

Prowadzone działania można podzielić na 3 części:

  1. weryfikację aktualnie prowadzonej kampanii (audyt)
  2. tworzenie kampanii od podstaw na podstawie wywiadu z klientem
  3. instalacja i konfiguracja narzędzi do uruchomienia kampanii AdWords (weryfikacja GTM, GA, integracji kont itp.)

Bez względu na model współpracy klient cały czas jest informowany o postępie prac. Działam tylko na kontach reklamowych klientów a więc każda upoważniona osoba może w dowolnym momencie sprawdzić efektywność kampanii i poziom wydatków.

Efekty i oczekiwania

Prowadzisz firmę i chcesz zwiększyć sprzedaż. Jedną z podstawowych możliwości jest uruchomienie kampanii AdWords.

Przewaga nad innymi formami reklamy jest taka, że AdWords to reklamy intencjonalne, więc pokazują się użytkownikowi tylko wtedy, gdy poszukuje usługi bądź produktu. Innymi słowy, kiedy klient znajduje się w środku bądź na końcu lejka zakupowego i szuka, gdzie może kupić potrzebny mu produkt.

W zależności od branży, jakości produktu i strony internetowej sensownych wyników należy oczekiwać po 2-3 miesiącach prowadzenia kampanii. Wtedy mamy za sobą pierwsze optymalizacje i sprawdzamy czy początkowa koncepcja jest słuszna i co jeszcze możemy ugrać.

Przykład obniżenia kosztów CPC kampanii Bydgoszcz względem kampanii Ogrody prowadzonej przez klienta

Rozliczenia prowadzenia kampanii Google AdWords

W zależności od potrzeb oferuję 2 modele rozliczeń:

  • Procent budżetu. Jest to klasyczny model rozliczenia, który skłania mnie do jak największego wysiłku w myśl zasady, że im więcej zarobi klient tym bardziej będzie chciał zwiększać budżet
  • Ilość godzin przepracowanych. W tym modelu umawiam się z klientem na stawkę za godzinę + określoną ilość godzin. Jest to model najbardziej elastyczny, uwzględniający zmiany w ilości pracy na początku współpracy czy też przed startem sezonu.

Obszar działania:

Kampanie AdWords Bydgoszcz i okolice dla firm

Kampanie dla E-commerce z całej Polski

Przykłady pracy:

Z czasem postaram się dorzucić tutaj więcej case study, aktualnie warto wspomnieć o:

Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do mnie: