Facebook Ads to drugi po systemie Google najważniejszy obecnie system reklamowy. Szereg możliwości konfiguracji pozwala dotrzeć do klienta na różnych etapach ścieżki zakupowej, zarówno jeżeli promowany jest sklep internetowy, czy firma z sektora B2B.

Prowadzone działania można podzielić na 3 części:

  1. weryfikację aktualnie prowadzonej kampanii (audyt)
  2. instalacja i konfiguracja narzędzi do uruchomienia kampanii Facebook Ads (weryfikacja GTM, piksela, menadżera firmy, katalogu produktów itp.)
  3. tworzenie kampanii od podstaw na podstawie wywiadu z klientem

Cały czas zakładam transparentność i informowanie klienta o postępie prac. W początkowym etapie spotkania online/offline organizowane są nawet co tydzień, w zależności o intensywności prac i szerokości kampanii.

Efekty i oczekiwania

W swojej pracy bardzo często spotykam się z stwierdzeniem, że Facebook nie sprzedaje (zwłaszcza w sektorze B2B). W praktyce jest to kolejny kanał dotarcia do klienta, chociaż specyficzny i wymagający odpowiedniego podejścia.

Szeroki wywiad przed przygotowaniem oferty pozwala na właściwe dopasowanie komunikacji, grupy docelowej i budżetu do konkretnych potrzeb klienta.

W odróżnieniu od kampanii Google Ads, prowadzenie skutecznej promocji na Facebooku wymaga nieco szerszych działań: regularnych (ale nie koniecznie codziennych) postów, dostarczenia zdjęć, materiałów wideo ew. innych, które są niezbędne do uruchomienia uzgodnionych działań.

Efektów można spodziewać się po 2-3 miesiącach od uruchomienia. Wiele zależy od prowadzonego biznesu a także zaangażowanego budżetu.

Rozliczenia prowadzenia kampanii Facebook Ads

W zależności od potrzeb oferuję 1 modele rozliczeń:

  • Procent budżetu. Jest to klasyczny model rozliczenia, który skłania mnie do jak największego wysiłku w myśl zasady, że im więcej zarobi klient tym bardziej będzie chciał zwiększać budżet

Obszar działania:

Kampanie Facebook Ads Bydgoszcz i okolice dla firm

Kampanie dla E-commerce z całej Polski

Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do mnie: