Kolejny tydzień za nami, tym razem pod znakiem burz ale i pięknej pogody. Mimo wzrastającej ilości zachorowań gospodarka odmraża się coraz bardziej, ale nie da się ukryć że zachowania konsumentów się zmieniły. Musi to wpłynąć na zachowania marek i sposoby komunikacji.
Nowości marketingowe z ostatniego tygodnia, generalnie jest spokojnie, widać ewolucję a nie rewolucję.
- https://www.blog.google/
- Google ogłosił zmiany w systemie Ads, które wdraża najpierw w USA i Kanadzie. Branże takie jak kredyty, wynajem domów czy zatrudnienie nie będą mogły korzystać z targetowania dotyczącego sytuacji materialnej. Jest to pokłosie pandemię i niedawnych wydarzeń w USA. Nie wiadomo na razie czy te zmiany wejdę w życie w innych krajach.
- https://marketingprzykawie.pl
- Fajny artykuł dla wszystkich firm. Jak poradzić sobie w czasie kryzysu, czego pilnować i jak zyskać na sytuacji. Zachęcam!
- https://joetechreviews.com/
- WordPress to najbardziej popularny CMS na świecie. Tą strona jak i wiele innych korzysta z mnogości dobrodziejstw systemu, który jest cały czas rozwijany przez prężne środowisko. Ten artykuł pokazuje 20 sposobów na podniesienie bezpieczeństwa naszego serwisu.
- https://marketingland.com/
- Życie nie kończy się na Google. Marketingowcy mają tendencję do wykorzystywania w kółko tych samych źródeł pozyskania ruchu a często nie jest to optymalna strategia. O tym i o alternatywnych źródłach ruchu pisze marketingland.
- https://nowymarketing.pl
- Na koniec dobre wieści dla posiadaczy ecommerce. W wyniku pandemii ecommerce urósł prawie dwukrotnie rok do roku, co raczej dobrze wróży branży digital marketingu.
E-commerce manager | specjalista SEO/SEM | FB ADS | doradca marketingowy z ponad 10-letnim stażem w digital marketingu, fan analityki i rozwiązań technologicznych