Kolejny tydzień pandemii za nami, tym razem krótszy o 1 dzień z uwagi na Święta. Wiele się nie zmieniło, chociaż z rynków światowych docierają do nas coraz bardziej niepokojące dane.
Anyway, poniżej kilka nowości marketingowych, które udało mi się zebrać z ostatniego tygodnia:
- Neil Patel https://neilpatel-com.cdn.ampproject.org
Bardzo ciekawy eksperyment na blisko 50 większych domenach zrobił niedawno Neil Patel. Sprawdził mianowicie w jakim stopniu na ruch organiczny ma wpływ właściwe zaimplementowanie nagłówków H. Z testu wyszło, że właściwa implementacja podnosi ruch organiczny nieco ponad 6,5%.
- Nowymarketing https://nowymarketing.pl/
mbank przy współpracy z Nowym marketingiem przygotowali garść porad dotyczących niwelowania porzuconych koszyków. Poradnik sam w sobie jest skrótowy, ale jest w nim 1 ciekawostka, mbank uruchomił własny mechanizm płatności błyskawicznych, Paynow.
- Bluerank https://www.bluerank.pl/seo-has-to-e-a-t
Bluerank pokusił się o bardzo obszerny artykuł dotyczący najnowszych wytycznych dla pozycjonerów i webmasterów, dotyczący SEO. Lektura obowiązkowa dla każdego, kto nie słyszał jeszcze o E-A-T!
- Google https://marketingland.com/google-ads-data
Google ogłosił update dla aplikacji Google Ads Data Hub, która agreguje i przetwarza dane z kampanii z tymi zbieranymi przez Google. Po poprawkach dane będą zbierane i przetwarzanej jeszcze szybciej, z około 6 godzinny opóźnieniem (do tej pory opóźnienie wynosiło 24/48h).
- Thenextweb https://thenextweb.com/growth-quarters/
Kilka praktycznych porad ja podnieść swoją produktywność w czasie home office. Stosuję każdą z nich (oprócz porządku na pulpicie 🙂 ) – działają!
E-commerce manager | specjalista SEO/SEM | FB ADS | doradca marketingowy z ponad 10-letnim stażem w digital marketingu, fan analityki i rozwiązań technologicznych
Rafał Kowalski
17 kwietnia 2020 at 15:17Teraz tylko jeszcze trochę więcej czasu potrzeba żeby to zastosować 🤪
Przemysław Durczak
17 kwietnia 2020 at 15:23Z czasem to nikt dobrze nie stoi ostatnio.