#WyrytewSieci 16/2020 – nowości marketingowe

Przemysław Durczak
Prasówka marketingowa 16/2020

Kolejny tydzień pandemii za nami, tym razem krótszy o 1 dzień z uwagi na Święta. Wiele się nie zmieniło, chociaż z rynków światowych docierają do nas coraz bardziej niepokojące dane.

Anyway, poniżej kilka nowości marketingowych, które udało mi się zebrać z ostatniego tygodnia:

  1. Neil Patel https://neilpatel-com.cdn.ampproject.org

    Bardzo ciekawy eksperyment na blisko 50 większych domenach zrobił niedawno Neil Patel. Sprawdził mianowicie w jakim stopniu na ruch organiczny ma wpływ właściwe zaimplementowanie nagłówków H. Z testu wyszło, że właściwa implementacja podnosi ruch organiczny nieco ponad 6,5%.

  2. Nowymarketing https://nowymarketing.pl/

    mbank przy współpracy z Nowym marketingiem przygotowali garść porad dotyczących niwelowania porzuconych koszyków. Poradnik sam w sobie jest skrótowy, ale jest w nim 1 ciekawostka, mbank uruchomił własny mechanizm płatności błyskawicznych, Paynow.

  3. Bluerank https://www.bluerank.pl/seo-has-to-e-a-t

    Bluerank pokusił się o bardzo obszerny artykuł dotyczący najnowszych wytycznych dla pozycjonerów i webmasterów, dotyczący SEO. Lektura obowiązkowa dla każdego, kto nie słyszał jeszcze o E-A-T!

  4. Google https://marketingland.com/google-ads-data

    Google ogłosił update dla aplikacji Google Ads Data Hub, która agreguje i przetwarza dane z kampanii z tymi zbieranymi przez Google. Po poprawkach dane będą zbierane i przetwarzanej jeszcze szybciej, z około 6 godzinny opóźnieniem (do tej pory opóźnienie wynosiło 24/48h).

  5. Thenextweb https://thenextweb.com/growth-quarters/

    Kilka praktycznych porad ja podnieść swoją produktywność w czasie home office. Stosuję każdą z nich (oprócz porządku na pulpicie 🙂 ) – działają!

Twoje zdanie na temat “#WyrytewSieci 16/2020 – nowości marketingowe

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.