Kolejny tydzień pandemii za nami, tym razem krótszy o 1 dzień z uwagi na Święta. Wiele się nie zmieniło, chociaż z rynków światowych docierają do nas coraz bardziej niepokojące dane.

Anyway, poniżej kilka nowości marketingowych, które udało mi się zebrać z ostatniego tygodnia:

  1. Neil Patel https://neilpatel-com.cdn.ampproject.org

    Bardzo ciekawy eksperyment na blisko 50 większych domenach zrobił niedawno Neil Patel. Sprawdził mianowicie w jakim stopniu na ruch organiczny ma wpływ właściwe zaimplementowanie nagłówków H. Z testu wyszło, że właściwa implementacja podnosi ruch organiczny nieco ponad 6,5%.

  2. Nowymarketing https://nowymarketing.pl/

    mbank przy współpracy z Nowym marketingiem przygotowali garść porad dotyczących niwelowania porzuconych koszyków. Poradnik sam w sobie jest skrótowy, ale jest w nim 1 ciekawostka, mbank uruchomił własny mechanizm płatności błyskawicznych, Paynow.

  3. Bluerank https://www.bluerank.pl/seo-has-to-e-a-t

    Bluerank pokusił się o bardzo obszerny artykuł dotyczący najnowszych wytycznych dla pozycjonerów i webmasterów, dotyczący SEO. Lektura obowiązkowa dla każdego, kto nie słyszał jeszcze o E-A-T!

  4. Google https://marketingland.com/google-ads-data

    Google ogłosił update dla aplikacji Google Ads Data Hub, która agreguje i przetwarza dane z kampanii z tymi zbieranymi przez Google. Po poprawkach dane będą zbierane i przetwarzanej jeszcze szybciej, z około 6 godzinny opóźnieniem (do tej pory opóźnienie wynosiło 24/48h).

  5. Thenextweb https://thenextweb.com/growth-quarters/

    Kilka praktycznych porad ja podnieść swoją produktywność w czasie home office. Stosuję każdą z nich (oprócz porządku na pulpicie 🙂 ) – działają!

2 Comments

  1. Rafał Kowalski

    17 kwietnia 2020 at 15:17

    Teraz tylko jeszcze trochę więcej czasu potrzeba żeby to zastosować 🤪

    Reply
    • Przemysław Durczak

      17 kwietnia 2020 at 15:23

      Z czasem to nikt dobrze nie stoi ostatnio.

      Reply

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.