Minęła chwila odkąd przygotowałem ostatni materiał na bloga. Powód jest prozaiczny – zbyt wiele prac i projektów bieżących. Mam jednak nadzieję, że w niedługim czasie niektóre tematy się ułożą i będę mógł Wam zaprezentować kolejne porcje case’ów.
Na razie przejdźmy jednak do ostatnich nowości marketingowych.
- marketing przy kawie marketingprzykawie.pl/
- Bez wątpienia news’em numer jeden jest ogłoszenia przez Marka Zuckberga Facebook Shops – rozszerzenie aktualnych możliwości sprzedaży na Facebooku. W założeniu projekt ma pomóc małym sklepom w dotarciu do klientów a także dać prosty mechanizm, aby Ci którzy nie są jeszcze online mogli dołączyć do reszty przedsiębiorców. Facebook Shops ma się łączyć z takimi platformami jak np. shoper lub woocommerce dzięki czemu będą dużo bardziej elastyczne.
- Bluerank www.bluerank.pl/
- Bluerank opublikował aktualną listę wynagrodzeń dla poszczególnych branż szeroko rozumianego marketingu, w tym w kontekście koronawirusa. Zestawienie pokazuje, że na ten moment pandemia nie miała wpływu na wysokość wynagrodzeń w tym sektorze.
- Agata Chmielewska achmielewska.com/
- Agata na swoim blogu prezentuje sposoby i dobre praktyki tworzenia scenariuszy do marketing automation. Akurat wykorzystuje do tego Get Reponse ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby ten sam mechanizm wykorzystywać także na innych platformach.
- Techcrunch techcrunch.com/
- Woocommerce w najnowszej aktualizacji zamieszcza natywne rozwiązanie integracji z systemami płatności. Na razie ze znanych w Polsce metod płatności obsługuje PayPala, ale zapewne w krótkim czasie pojawią się dodatkowe rozwiązania.
- Moz.com moz.com/
- Podsumowanie efektów majowego Core update, o którym pisałem nie tak dawno. Faktycznie serwisy bogate w content poprawiły swoje pozycje, często kosztem „uboższej” konkurencji.
E-commerce manager | specjalista SEO/SEM | FB ADS | doradca marketingowy z ponad 10-letnim stażem w digital marketingu, fan analityki i rozwiązań technologicznych
Agata Chmielewska
23 maja 2020 at 16:48dziękuję za polecenie <3