#WyrytewSieci 21/2020 – prasówka marketingowa

Minęła chwila odkąd przygotowałem ostatni materiał na bloga. Powód jest prozaiczny – zbyt wiele prac i projektów bieżących. Mam jednak nadzieję, że w niedługim czasie niektóre tematy się ułożą i będę mógł Wam zaprezentować kolejne porcje case’ów.

Na razie przejdźmy jednak do ostatnich nowości marketingowych.

  • marketing przy kawie marketingprzykawie.pl/
    • Bez wątpienia news’em numer jeden jest ogłoszenia przez Marka Zuckberga Facebook Shops – rozszerzenie aktualnych możliwości sprzedaży na Facebooku. W założeniu projekt ma pomóc małym sklepom w dotarciu do klientów a także dać prosty mechanizm, aby Ci którzy nie są jeszcze online mogli dołączyć do reszty przedsiębiorców. Facebook Shops ma się łączyć z takimi platformami jak np. shoper lub woocommerce dzięki czemu będą dużo bardziej elastyczne.
  • Bluerank www.bluerank.pl/
    • Bluerank opublikował aktualną listę wynagrodzeń dla poszczególnych branż szeroko rozumianego marketingu, w tym w kontekście koronawirusa. Zestawienie pokazuje, że na ten moment pandemia nie miała wpływu na wysokość wynagrodzeń w tym sektorze.
  • Agata Chmielewska achmielewska.com/
    • Agata na swoim blogu prezentuje sposoby i dobre praktyki tworzenia scenariuszy do marketing automation. Akurat wykorzystuje do tego Get Reponse ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby ten sam mechanizm wykorzystywać także na innych platformach.
  • Techcrunch techcrunch.com/
    • Woocommerce w najnowszej aktualizacji zamieszcza natywne rozwiązanie integracji z systemami płatności. Na razie ze znanych w Polsce metod płatności obsługuje PayPala, ale zapewne w krótkim czasie pojawią się dodatkowe rozwiązania.
  • Moz.com moz.com/
    • Podsumowanie efektów majowego Core update, o którym pisałem nie tak dawno. Faktycznie serwisy bogate w content poprawiły swoje pozycje, często kosztem “uboższej” konkurencji.

Twoje zdanie na temat “#WyrytewSieci 21/2020 – prasówka marketingowa

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.