Wiele pracy za mną ale i wiele pracy przede mną. Stąd wynika obniżenie lotów i zdecydowanie rzadsze wpisy.
Nawał zajęć spowodował, że nie mam czasu pisać ale to nie znaczy że nie myślę o nowych materiałach. Mam cichą nadziej, że może ten, krótszy ale jednak, tydzień okaże się dla mnie łaskawszy i pozwoli ruszyć z planem publikacji przygotowanym jeszcze w marcu.
Ale dziś nie o tym, przejdźmy do nowości marketingowych z ostatniego tygodnia.
- https://marketingprzykawie.pl/
- Marketing przy kawie przytacza badanie Mindshare Polska, dotyczące zmiany zachowania zakupowego Polaków w trakcie pandemii. Dowiemy się z niego między innymi o pogarszającej się sytuacji materialnej Polaków a także wielu innych statystyk, które mogą mieć wpływ na naszą pracę.
- https://uxdesign.cc/
- Fajny poradnik o tym jak przygotować niestandardową stronę 404 i zainteresować nią odwiedzającego, zamiast go zniechęcać. W wpisie o Google Analytics pokazałem w jaki sposób monitorować, czy użytkownicy trafiają na strony 404, jeżeli jeszcze tego nie wdrożyliście zachęcam.
- https://www.practicalecommerce.com/
- Practical Ecommerce publikuje szeroki artykuł o danych, które można wyciągnąć z doskonale wszystkim znanego Google Search Console. Przynam, że korzystam z części rozwiązań na co dzień i faktycznie dostarczają wielu informacji o kliencie, które są trudno dostępne w inny sposób.
- http://imas.pl/blog
- Podobno dobrych badań nigdy za wiele, tym razem IMAS sprawdził jak wypada kondycja firm w dobie pandemii. Jest to także pierwsze badanie z większego cyklu.
- Na koniec z przymrużeniem oka, Siły kosmiczne Stanów Zjednoczonych szukają rekrutów. Prawie jak u nas 🙂
E-commerce manager | specjalista SEO/SEM | FB ADS | doradca marketingowy z ponad 10-letnim stażem w digital marketingu, fan analityki i rozwiązań technologicznych